De familiefoto
S1 A3: Als de mediastorm een beetje is gaan liggen, moeten er lastige beslissingen genomen worden. Paloma probeert haar plekje te vinden in een familie die verscheurd wordt door onderlinge bondjes die het eigenbelang dienen.