De fietsendief
S1 A2: Phil wil Luke helpen om aan mama te bewijzen dat hij verantwoordelijk genoeg is voor de nieuwe fiets die ze hem net gegeven hebben. Maar Phil blijkt juist de onverantwoordelijke te zijn als hij door een knappe buurvrouw verkeerde inschattingen maakt. Ondertussen nemen Mitchell en Cameron Lily naar hun eerste Mama & Ik-klas, en Jay en Manny hebben wat onbeholpen vader en zoon-tijd.