The Kingdom De Formule
S1, A4: Een enkelblessure bij Patrick Mahomes legt meer druk – en de Super Bowl-kansen van het team – op de schouders van Chris Jones en de Chiefs-verdediging. Een krachtmeting op eerste kerstdag tegen de Pittsburgh Steelers heeft grote gevolgen voor de play-offs.