De Gevolgen van Verfijnde Betovering
S1 A3: Een kort en onverwacht weerzien voor Quentin en Julia. Penny staat versteld van zijn eigen fysieke kracht en Alice wil per se weten wat er met haar vermiste broer is gebeurd.