De gooi-weg-terugvinder / Pot vol pups
S1 A3: De pups proberen weg te lopen van een stok die zichzelf gooit en hen achtervolgt. Wanneer Bob zegt dat hij een pot met goud nodig heeft, gaan de pups er naar op zoek aan het einde van de regenboog.