De grote Pup-Redding/Puppy gelukjes
S1 A22: Nadat Hissy een "time-out" krijgt, proberen Bingo en Rolly haar te redden van haar straf. Om Bob's slechte dag op te vrolijken, reizen de puppies naar Ierland om hem wat geluk te brengen.