De Helpsters helpen Heart / Callie de clown
Heart gaat een walkie talkie halen voor Reina en Rachel, maar raakt de weg kwijt in de Helpsterskamers. Conducteur Callie wil graag clown worden, dus de Helpsters helpen haar op weg.