De Hyena's
S3 A13: In de laatste aflevering van seizoen drie beseft J hoe gevaarlijk het is om zijn rol binnen de familie te balanceren met zijn persoonlijke ambities. Deran wil een stap verder gaan in zijn relatie met Adrian, maar dat gaat nog niet zo makkelijk als gehoopt. Frankie opent nieuwe deuren voor Craig en Smurf biedt de jongens de onafhankelijkheid waar ze om vragen, maar wel tegen een prijs.