De inside-man
S6 A6: Nadat Tariq hem heeft bedrogen met nepdrugs, gijzelt Vincent Tariq. Ghost en Tommy sluiten tijdelijk vrede en vormen een gevaarlijke alliantie om het tegen een gezamenlijke vijand op te nemen. Tasha zet haar geschilpunten aan de kant en vraagt een onwaarschijnlijke bondgenoot om hulp.