S101, A1: Vergezel deze Kerstmis Kacey Musgraves in DE KACEY MUSGRAVES KERSTSHOW, een kerstshow vol nieuwe liedjes en gouden klassiekers. Met speciale gasten, waaronder Camila Cabello, Kendall Jenner, James Corden, Lana Del Rey, de Radio City Rockettes en nog veel meer. Het zal zeker leuk worden met Kacey in deze moderne versie van de klassieke kerstshow.