Home Improvement De Karate Kid keert terug
S6, A14: Alles gaat goed wanneer Mark karate gebruikt om Randy te redden van een pestkop, totdat de schoolkrant het nieuws te horen krijgt. De neven van Wilson, de Beach Boys, komen op bezoek.