De kleinste prinses
S2 A26: Sofia helpt drie Priegeltjes en haar amulet beloont haar, door haar wens om klein te worden te vervullen. Maar als ze daarna niet naar haar moeder luistert, straft het haar met een vloek waardoor ze niet meer groot kan worden.