De koningen van New York
S1, A5: Wie heerst in New York? De strijd wordt uitgevochten in het play-offdebuut van de Hudson River Derby. De nieuwe ster van RBNY, John Tolkin, voelt dat de schijnwerpers op hem gericht zijn.