De mannenavond
S2 A18: Phil en Claire zijn ongerust als ze erachter komen dat Luke vrienden is geworden met hun knorrige oude buurman, Mr Kleezak. Jay probeert om onder een klassiek concert met Gloria en Manny uit te komen en komt in Mitchell en Camerons 'mannenavondje uit' terecht. Haley past op Lily en heeft een avontuurlijke avond.