S1, A2: Dag 2: straattoneel Als inspecteur Regina begrijpt dat Shangumams persoonlijke probleem serieus is, komt ze in actie. Kothandaraman, een brandspecialist, komt om een brandrapport op te maken voor de verzekeringsmaatschappij. Op dag twee van het Mayana Kollai-festival zoekt Sakkarai aanwijzingen. Met Nandini's hulp krijgt hij een belangrijke tip die hen schokt vanwege een nieuwe verdachte.