De Nieuwe Ron
S1 A3: In deze aflevering pakt Kims poging om Ron een nieuwe look te geven averechts uit als een nieuw kapsel hem in een gladde bink verandert. Dan, wanneer Ron en Kim naar Frankrijk gaan om meer haargel te halen, zorgt een losse opmerking van Ron tegen de goedaardige miljardair Señor Senior Senior en zijn zoon Señor Senior Junior ervoor dat er een nieuw schurkenras ontstaat en Kim en Ron moeten Frankrijk redden van de ondergang.