S2, A18: Als een spook dreigt "Shake It Up, Chicago" te sluiten, moeten CeCe, Rocky, Gunther en Tinka de dader ontmaskeren voor hij schade aan kan richten. Deuce helpt Ty zijn geheime aanbidder te identificeren.