De oude man en de boom
S5 A10: Jay neemt Manny mee om hun eigen kerstboom om te hakken, en Gloria voelt zich nerveus met haar moeder in de stad, maar verandert van mening wanneer ze ziet hoe haar moeder omgaat met Claire. Elders wordt Mitchell gedwongen op het laatste moment boodschappen doen, aangezien ze nog niet het juiste cadeau voor Lily hebben gevonden.