De oude vijand
S1 A4: De wielen gaan eraf. De nachtmerrie van voorzitter Steve Parish's waarin Bolton voor de play-offs Palace verslaat, is een reële mogelijkheid. Er klopt iets niet aan de zuidkust en Ollie is woedend.