De Pijn Die Nog Komt
S5 A2: Morgan en Alicia vinden een overlevende en horen dat er een nieuwe zombie-dreiging aankomt. Ondertussen wordt hun missie op de proef gesteld wanneer iemand uit hun eigen groep vermist raakt. Elders maakt Strand verbinding.