De riem en striem
S2 A3: Terwijl Crowley zijn plan uitvoert, wat anders loopt dan verwacht, willen Alfred, Bazza (Hainsley Lloyd Bennett) en Daveboy (Ryan Fletcher) uitzoeken wie het lef had om van hen te stelen.