The Legend of Vox Machina De schrik van Tal'Dorei - Deel 1
S1, A1: De groep onbehouwen avonturiers Vox Machina wordt ingehuurd door Soeverein Uriel om uit te zoeken wie (of wat) dorpen vernietigt in de uithoeken van Emon.