How I Met Your Mother De sletterige pompoen
S1, A6: Ted vertelt dat hij toen hij ergens in de 20 was elk jaar naar hetzelfde saaie Halloweenfeest ging, in de hoop een meisje tegen te komen dat hij daar jaren geleden eens had ontmoet, maar van wie hij het telefoonnummer was kwijtgeraakt. Robin gaat op dubbeldate met Marshall en Lily.