DE SLEUTELS VERPLAATSEN
S1 A4: Alma gaat vooruit dankzij de trainingen met haar vader en ze ontdekt nieuwe informatie over zijn dood. Haar moeder maakt zich zorgen over Alma's gedrag en stuurt haar naar therapie.