De structurele dynamiek van vloeien
S1 A6: De zaak van Agathe tegen John begint op te lopen, terwijl John wanhopig probeert het plan van zijn vader weer in goed vaarwater te krijgen. Ondertussen bereikt Leslie's vijandigheid jegens John een nieuwe hoogte.