How I Met Your Mother De vesting
S8, A19: Nadat Robin aan Barney vraagt om zijn vrijgezellenhuis te verkopen zodat ze samen een huis kunnen bouwen, is Barney terughoudend. Hij verdrijft potentiële kopers. Lily's werk als kunstadviseur voor de kapitein belast haar relatie met Marshall.