De vuilnisman, de voorvechter en de camperman
Kelly Rowland brengt hulde aan drie alledaagse helden. Dana Marlowe werkt non-stop om vrouwen de hoognodige hygiëneproducten te bieden. Vuilnisman Angel Santiago blijft vuilnis ophalen, ook al kan hij zo COVID-19 mee naar huis nemen naar zijn 91-jarige vader. Woody Faircloth en zijn dochter doneren campers aan zorgverleners zodat ze een veilige quarantaineplek hebben.