Sleepy Hollow De Wenende Dame
S2, A5: In Sleepy Hollow verschijnt de geest van een Wenende Dame die iedereen op haar pad pijn wil doen en dit blijkt een oude bekende van Ichabod Crane te zijn. Katrina en Crane ontdekken verontrustende details uit elkaars verleden en Abbie krijgt te maken met verrassende romantische avances.