De wereld is een beagle
S2 A8: Charlie Brown organiseert een verrassingsfeestje voor Snoopy's verjaardag; Snoopy bewijst dat hij niet lui is; Snoopy daagt Charlie Brown voor de rechter vanwege een vreemd gerecht.