Mira, Royal Detective De zaak van de danswedstrijdramp / Het mysterie van de kamelenmarkt
S1, A3: Mira moet uitzoeken wie de optredens saboteert bij de danswedstrijd. Als de decoraties voor Priya en Meena’s inschrijving voor de kamelenmarkt verdwijnen, moet Mira op onderzoek uit!