De zonden van de vader
S1, A4: Als Gautham en de rest beseffen dat ze zich in de oude mijnen van Kattiyal bevinden, lopen ze verder en komen aan in de nieuwe schuilplaats van Sairaj. De huurlingen gaan de verlaten fabriek binnen en vinden het ondergrondse laboratorium waar ze een grotesk altaar zien, gemaakt door de mutanten.