Nikita Dead Drop
S2, A21: Nikita verzet zich tegen Ryans (NOAH BEAN) plan om naar de CIA te stappen en is verrast wanneer Michael partij kiest voor Ryan. Alex krijgt een mokerslag te verwerken als Sean wordt neergeschoten door Percy's mannen.