Debt-Free Aspirations
S1, A3: Dan, Cindy en hun 4 kinderen willen hun drukke leven in L.A. achter zich laten en verhuizen naar het platteland in de staat New York, waar ze inkrimpen tot een klein huis van minder dan 600 vierkante meter.