Where Were You? Deceiving Hearts
S1, A5: Als Louise tegen Monica zegt dat ze bij Thais wil zijn, vertrouwt Monica haar toe wat er in het verleden tussen haar en Thais is gebeurd. Hoe goed kent Louise Thais eigenlijk?