S1, E3: After years of pursuit, alleged mastermind Dino Soerel might have been arrested in Amsterdam, causing uproar after the chief of police's statement, "We got him." The media circus ensues. Revelations in court that crown witness La Serpe received 1.4 million euros and Holleeder's name was omitted from the statements ignite significant controversy. The judges' decision remains uncertain.