S1, A4: Het hoger beroep start en tot verbijstering van verdediging gaat het OM in zee met een tweede kroongetuige: Fred Ros die tot 30 jaar was veroordeeld in Passage en een deal sluit. Zijn mogelijke betrokkenheid bij de liquidatie op Cor van Hout plus de dossierkennis die hij heeft roepen ethische vragen op. Nog ingewikkelder wordt het als de twee kroongetuigen elkaar tegenspreken. Hoe ver gaat het OM?