Deel acht
S1 A8: Crosby bereidt zich voor op D-day. De krijgsgevangen vragen zich af welke gevolgen de landing van de geallieerden voor hen zal hebben. Tuskegee-piloten richten zich op doelwitten in Zuid-Frankrijk.