What We Lose to Love Degene die op het juiste moment wacht
S1, A3: Terwijl Dara Satria probeert te helpen, begint de rechercheur die aan de zaak is toegewezen Satria te verdenken. Dara komt erachter dat Satria Rendra niet heeft ingelicht over haar situatie.