Doces do Oficio Delen
S1, A1: Als er vrienden komen, bied dan ieders favorieten aan, maar ook dingen die onverwacht en memorabel zijn. Knapperige popcorn in karamel en gesmolten chocolade in licht hazelnootaroma. Gecondenseerde-melkmousse met brandy, gekarameliseerde bananen en gezouten pinda’s, en klassieke chocoladebrownie en licht gesuikerde velvet cream.