Street Outlaws: Memphis Desert Do-Over
S2, A6: Na een tegenvallende raceavond in Arizona besluit JJ een groep racers in New Mexico uit te dagen. Maar de wegen in New Mexico zijn stoffig en onvoorspelbaar.