S1 A4: Kom tot rust op een rondreis langs verlaten landschappen, met zandduinen zover het oog reikt. Dit zijn 's werelds droogste gebieden, waar tijd en de elementen diepe ravijnen en ontzagwekkende rotsformaties hebben gevormd. Ontdek dorre streken versierd met prachtige kleuren, fel witte zoutvlaktes en leven op plekken waar je het niet voor mogelijk hield.