Desperate Souls
S1, A8: De stad rouwt om Grahams dood en Regina en Emma maken ruzie over wie Graham als sheriff moet opvolgen. Ondertussen zien we in Fairy Tale Land hoe Rumplestiltskin de zwendelende handelaar is geworden die hij nu is.