Devlin in Disguise
S6 A16: Nadat Tim en Cindy hebben aangekondigd te gaan scheiden, trekt Andy steeds meer op met Cindy en krijgt een relatie met haar. Cheryl en Jim willen ze uit elkaar hebben.