Dhootha Deze dag, dat jaar
S1, A6: Door het onderzoek van Kranthi sluit het net zich om Sagar. Daarom besluit hij langs te gaan bij Dhootha Publicaties in een poging het mysterie achter Sathyamurthy's boek te ontrafelen. Het verhaal duikt in een schokkend verleden. Gewapend met die informatie gaat Sagar naar de vuurtoren en komt dichter bij de waarheid.