Fakes Dhanrakshak
S1, A4: Dhanrakshak wordt gelanceerd, een enorme overwinning voor CCFART. Michaels pogingen tot een verzoening met zijn vrouw, werken averechts. Sunny zoekt overstuur naar zijn opa die vermist is, zonder hulp van incompetente bureaucratie. Mansoors operaties worden bedreigd door Dhanrakshak. Hij heeft een nieuw biljet nodig dat de nieuwe scanner te slim af is.