Mumbai Diaries Diagnose
S1, A1: Diya, Sujata en Ahaan komen bij het Bombay General Hospital als nieuwe coassistenten. Hun mentor dr. Kaushik zal vertrekken naar een ander ziekenhuis om z'n huwelijk met Ananya te redden. Terwijl ze dit nieuws verwerken, krijgen tien jonge mannen Mumbai op een vreselijke manier in hun greep. Wanneer lichamen worden binnengebracht, zijn de coassistenten getuige van de omvang van wat zal komen.