Die mensen, die plaatsen
S1, A2: Sugar denkt dat Melanie iets voor hem achterhoudt. Verder lijken hij en Ruby niet de enigen te zijn die onderzoek doen naar het mysterieuze lijk in Olivia's kofferbak.