S1, A4: In het diepste gedeelte van het grafcomplex ontdekken dr. Ramadan Hussein en zijn team twee priesters die naast elkaar zijn begraven. Het onderzoek is een baanbrekend vol glinsterende rijkdommen, rijke priesters en de aanbidding van een lang verloren gewaande slangengodin. Er klopt iets niet helemaal. Alleen de nieuwste technologie zal onthullen of deze priesters precies zijn wat - of wie - ze lijken.