S2, A5: Als Joans docent creatief schrijven, professor Sinclair Wilde, haar werk prijst, gaat John ervan uit dat het komt omdat hij verliefd op haar is. Tyler en Clementine nodigen Matt en Colleen uit voor een ongemakkelijk etentje. Jen probeert het voor Greg te verbergen als Lark haar eerste stapjes zet terwijl hij op zakenreis is. Colleen, Heather en Jen nemen Dougie mee op ladies night als ze beseft dat ze misschien lesbisch is.