What We Lose to Love Dingen die onthuld worden
S1, A6: Wanneer de politie de zaak probeert op te lossen, dringt Rendra erop aan dat de zaak gesloten is, waardoor Satria en Dara een dag samen kunnen doorbrengen. Dit leidt tot een onverwacht resultaat.